Жасұнықтың организмдегі рөлі

Жасұнық – бұл өсімдік жасушаларының қабығын құрайтын тағамдық талшықтар. Оның көмегімен сіз ұзақ уақыт бойына тойып тұру сезімін сезіне аласыз, аштықты тез қанағаттандыра аласыз. Оның негізгі міндеттері – зат алмасуды жеделдету, холестериннің деңгейін төмендету, организмнен зиянды заттарды шығару.

Назар аударыңыз! Жасұнық жасушалардың қалпына келуіне ықпал етеді, қартаю процесін баяулатады, дене көлемін бақылайды, көптеген созылмалы ауруларды жояды. Ол – жаңа піскен көкөністер мен жемістер, бұршақ және дәнді дақылдар.

Бүгінгі таңда абсолютті көпшілік жасұнықтың күндік мөлшерін «жемейді». Ал күніне 30-40 г тағамдық талшықтарды тұтыну көптеген аурулардың, мысалға жүрек-тамыр ауруларынан бастап, ішек ауруларының да алдын алуға көмектеседі.

Сонымен қатар, зерттеулерге сүйенсек, жасұнықтың қажетті мөлшерін тұтыну, себебінің қандай болғандығына қарамастан,  өлім қаупін азайтады! Мұны 2015 жылы жасалған мета-анализ көрсетті, оған 982 411 адамға жасалған 17 перспективалық зерттеулер кірген болатын.

Жасұнық қайда кездеседі? Жасұнықты қол жетімді өнімдердің үлкен тізімінен табуға болады. Негізгі ереже – қолданар алдында оларды дұрыс өңдеу қажет.

Мысалы, жасұнығы бар өнімдер тізіміне: жаңғақтар-бадам немесе пісте; жарма мен сұлы, қарақұмық, бидайдан жасалған ботқа; тұтас дәндерден жасалған ұн – бидай кебегі, қара бидай немесе Бородино наны; жаңа піскен көкөністер – сәбіз, кәді, қырыққабат, қызанақ; маусымдық көк – салат жапырағы, ақжелкен, аскөк; бұршақ өнімдері – бұршақ, соя, бұршақ, жасымық; орман саңырауқұлақтары – сазқатпа, ақ саңырауқұлақ, түлкішек.

Жасұнықты тамаққа қалай тұтыну керек

Ең маңызды нәрсе: жасұнықты  тұтынған кезде күніне екі литр су ішу керек.

Оянғаннан кейін сіз лимон мен жалбызды (міндетті емес) қосып, 2-3 стакан жылы су (бөлме температурасы) ішіп, 20 г жасұнықты жесеңіз болады.

Егер жасұнықты тұтыну сізге қиын болса, оны 20-30 минутқа жылы суға салып қойыңыз немесе түнгіге бір стақан ыстық суға құйып, бетін жауып қойыңыз.

Қоспа түріндегі жасұнықты орнына күніне үш порция (150 г) маусымдық көк қосылған көкөніс салаттарын және қабығымен дайындалған бір картопты жеуге болады. Өсімдік талшықтары көп жылдар бойы денсаулықты, жастықты және дененің жақсы физикалық күйін сақтауға мүмкіндік береді. Ең бастысы – өнімдер мен тағамдық қоспалардың сапасына назар аудару қажет.