Құрманың денсаулыққа қандай пайдасы бар

Финиктерді үнемі қолдану қандағы холестериннің төмендеуіне ықпал етеді, яғни жүрек-қан тамырлары ауруларының, атап айтқанда атеросклероздың даму ықтималдығын төмендетуге көмектеседі. Сонымен қатар, финикті тұтыну қандағы pH деңгейін төмендетуге ықпал етеді және қартаю процесін баяулатады.

Құрманың пайдалы қасиеттері

Күніне 10 дана құрма жеген адамның тәуліктік магнийге, мысқа, күкіртке, темірге деген қажеттіліктің жартысына, кальцийге деген қажеттіліктің төрттен бір бөлігін қамтамасыз ету үшін жеткілікті. 100 г құрма құрамында: 20,0 г су, 2,5 г ақуыз, 0,5 г май, 69,2 г көмірсулар, 0,1 г қанықпаған май қышқылдары, 69,2 г моно – және дисахаридтер, 6,0 г тағамдық талшықтар, 0,3 г органикалық қышқылдар, 1,5 г күл бар. Сонымен қатар, витаминдер (В, – 0,05 мг, В2 – 0,05 мг, В3 – 0,8 мг, В6 – 0,1 мг, С – 0,3 мг, РР – 0,8 мг) және микроэлементтер (темір – 1,5 мг, калий – 370,0 мг, кальций – 65,0 мг, магний – 69,0 мг, натрий – 32,0 мг, фосфор-56,0 мг). Калория мөлшері – 274,0 ккал. 1 кг кептірілген құрамада 3000 калория бар.

Ежелден бері құрмалар өзінің емдік қасиетімен әйгілі болған. Құрма пальмаларының жемістері күш, шыдамдылық береді, өмір сүру ұзақтығын арттырады, ерлердің жыныстық потенциалын күшейтеді деп есептеледі. Олар жүректі, бауыр мен бүйректі нығайтады, ішекте пайдалы бактериялардың дамуына ықпал етеді, ағзаның қышқылдық тепе-теңдігін қолдайды және қан қоректендіреді, мидың тамырларының аяқтарының дамуына ықпал етеді, ағзаның әртүрлі инфекцияларға, соның ішінде вирустарға қарсы тұру қабілетін күшейтеді. Құрма сондай-ақ анемия мен гипертония кезінде, кеуде мен өкпе үшін де пайдалы, жөтелді тыныштандырады және қақырықты шығаруға ықпал етеді, ми қызметіне өте пайдалы. Құрманың құрамындағы тағамдық талшықтар қатерлі ісік ауруларының қаупін төмендетеді. Оның диеталық қасиеттері бойынша құрманы дәнді дақылдармен салыстыруға болады. Диетологтар бір құрма мен бір стақан сүт адамның минималды қажетті қоректік заттарға қажеттілігін қамтамасыз ете алады деп санайды. Құрмадағы амин қышқылдарының 23 түрі көптеген басқа жемістерде жоқ. Құрғақ жемістерде 60-65% қант бар, бұл дегеніміз басқа барлық жемістермен салыстырғанда ең жоғары пайыз. Бұл негізінен глюкоза және фруктоза, оларды тұтыну сахарозамен салыстырғанда адам ағзасы үшін теріс салдарлар болмайды. Алайда, оларды семіздік пен қант диабетімен ауыратын адамдарға тұтынуға болмайды.

 

Құрманы кімдер жеу керек

Финиктен алынатын өнімдер ол – құрма бал, құрма қанты, құрма шырыны (алкогольді сусын) және ағаштың өзегінен жасалатын құрма пальмасының ұны. Жаңа үзілген құрма тоңазытқышта жақсы сақталады, сондықтан жыл бойы сатылады. Олар мамыр айынын бастап қыркүйек айына дейін, әсіресе қараша айында көп болады. Бұдан басқа, құрмадан емдік сироп жасайды. Ол иммунитеттің әлсіреуіне кедергі жасайды, ауруларға қарсы тұру қабілетін арттырады. Құрмадан жасалған сироп флавоноидтердің (рутин, лютеолин) және стериндер (бета-ситостерин, стигмастерин, кампостерин) қайнар көзі ретінде тағамға биологиялық белсенді қоспа ретінде ұсынылады. Ересек адамдарға мөлшері – бір ай бойы күніне 1-2 рет 20 мл-ден. Қарсы көрсетілімдер құрманы қолдану кезіндегі сияқты: қант диабеті, компоненттердің жеке төзімсіздігі.